powrót
Zaloguj się aby dodać post.
-
- Problemy techniczne (85)
KOD GROUPONU
Odpowiedzi (13)
Dzień dobry, prosimy w takim razie o ponowny kontakt. Być może Pani mail do nas nie dostarł. Podaję adres: kontakt@dietmap.pl. Proszę w treści maila raz jeszcze wyjaśnić nam całą sprawę. Postaramy się ppmóc jak najszybciej.
Pozdrawiamy serdecznie:
Zespół DietMap
Pozdrawiamy serdecznie:
Zespół DietMap
Witam
kupiłam kod Groupon na pakiet Diamond, aby przedłużyć sobie ważność konta, jednak, kiedy wpisuję kod w odpowiednie okienko przenosi mnie do strony płatności z pełną kwotą do zapłaty.
Jest to drugi Groupon, który kupiłam, jednak ani w Państwa regulaminie, ani w informacji na stronie Groupon nie jest napisane, że można wykorzystać tylko jeden kupon, więc kod powinien działać.
kupiłam kod Groupon na pakiet Diamond, aby przedłużyć sobie ważność konta, jednak, kiedy wpisuję kod w odpowiednie okienko przenosi mnie do strony płatności z pełną kwotą do zapłaty.
Jest to drugi Groupon, który kupiłam, jednak ani w Państwa regulaminie, ani w informacji na stronie Groupon nie jest napisane, że można wykorzystać tylko jeden kupon, więc kod powinien działać.
Dzień dobry,
w związku ze zgłoszonym przez Panią problemem zachęcam do przesłania zakupionego kuponu Groupon na adres groupon@dietmap.pl. Zaraz po jego otrzymaniu, aktywujemy Pani konto zgodnie z wykupionym okresem abonamentowym.
W razie dodatkowych pytań lub jakichkolwiek wątpliwości, serdecznie zachęcam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
w związku ze zgłoszonym przez Panią problemem zachęcam do przesłania zakupionego kuponu Groupon na adres groupon@dietmap.pl. Zaraz po jego otrzymaniu, aktywujemy Pani konto zgodnie z wykupionym okresem abonamentowym.
W razie dodatkowych pytań lub jakichkolwiek wątpliwości, serdecznie zachęcam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Witam serdecznie,
wykupiłam groupon na pakiet Gold. Niestety po wpisaniu Kodu zostaje przekierowana do ponownego zakupu i dokonania płatności. Prośbe o pomoc skierowałam na maila groupon@dietmap.pl oraz przez formularz kontaktowy ze strony dietmap, niestety żadnej odpowiedzi nie dostałam!
wykupiłam groupon na pakiet Gold. Niestety po wpisaniu Kodu zostaje przekierowana do ponownego zakupu i dokonania płatności. Prośbe o pomoc skierowałam na maila groupon@dietmap.pl oraz przez formularz kontaktowy ze strony dietmap, niestety żadnej odpowiedzi nie dostałam!
Witam,
W jaki sposób mogę aktywować zakupiony w Groupon kupon dt. korzystania z diety? Gy próbuję wpisać nr kuponu w polu "Kod rabatowy" i klikam "Rozpocznij" strona przekierowywuje mnie do Płatności za pośrednictwem banków. Tam nie ma nigdzie miejsca na wprowadzenie kodu. Proszę o szybkie rozwiązanie problemu, gdyż na wiadomość wysłaną przez formularz kontaktowy Państwo też nie odpowiadają.
Witam, mam identyczny problem jak powyżej. Zakupiłam dietę na trzy miesiace na grouponie. Gdy wpisuje je strona przekierowuje mnie do kolejnej płatnosci nie uwzlegniając kodu. Bardzo prosze o pomoc, napisalam do pańswta mialam , na razie nie uzyskalam odpowiedzi
Zaloguj się aby dodać post.