powrót
Zaloguj się aby dodać post.
-
- Problemy techniczne (85)
zażność konta
Odpowiedzi (3)
Dzień dobry,
sprawdziłam Pani konto. Jest ono aktywne do listopada br. Nie wyświetla się żadne powiadomienie zwiąże z kończącym się abonamentem. Może więc Pani spokojnie korzystać z naszego programu.
W razie dalszych pytań lub wątpliwości serdecznie zachęcam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
sprawdziłam Pani konto. Jest ono aktywne do listopada br. Nie wyświetla się żadne powiadomienie zwiąże z kończącym się abonamentem. Może więc Pani spokojnie korzystać z naszego programu.
W razie dalszych pytań lub wątpliwości serdecznie zachęcam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Zaloguj się aby dodać post.