powrót
Zaloguj się aby dodać post.
-
- Problemy techniczne (85)
Problem z realizacją kuponu z MyDeal...
Dzień dobry,
wczoraj nabyłem kupon na abonament Gold za pośrednictwem MyDeal w dobrej cenie i na tym moja radość się zakończyła.
Od wczoraj rana, ani MyDeal, ani Dietmap nie są w stanie udzielić rzeczowej odpowiedzi. MyDeal, odsyła mnie do Dietmap, a w Dietmap jak grochem o ściane...
Problem pojawia się w momencie kiedy wybieram odpowiedni abonament i wpisuje przy nim kod rabatowy. Otrzymuje w ów czas odpowiedź ze strony, o następującej treści:
"Wpisany kod rabatowy jest błędny lub dotyczy innego abonamentu."
Co powinienem zrobić, aby kod zadziałał?
Odpowiedzi (1)
Dzień dobry,
z uwagi na zgłoszony przez Pana problem, zachęcam do przesłania zakupionego kuponu MuDeal w formie załącznika pdf na adres: kontakt@dietmap.pl. Zaraz po jego otrzymaniu, aktywujemy Pana konto ręcznie zgodnie z wykupionym okresem abonamentowym.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
z uwagi na zgłoszony przez Pana problem, zachęcam do przesłania zakupionego kuponu MuDeal w formie załącznika pdf na adres: kontakt@dietmap.pl. Zaraz po jego otrzymaniu, aktywujemy Pana konto ręcznie zgodnie z wykupionym okresem abonamentowym.
Pozdrawiam serdecznie,
Anna Kowalczyk
Dietetyk DietMap
Zaloguj się aby dodać post.